Sunday, 5 January 2014

Wroclove




Stylizacja, którą Wam dziś przedstawiam przypomina mi francuską  porcelanową laleczkę. Nie jestem osobą przepadającą za czerwienią jednak spódnica w kratkę już jakiś czas temu zawróciła mi w głowie. Macie czasami tak, że strasznie nakręcacie się na jakąś rzecz i bez większego zastanowienia ją kupujecie ? Tak właśnie było z tą spódniczką. Odejściem od reguły jest to, że ja ją naprawdę noszę ! Większość rzeczy które posiądę w ten sposób ląduje na dnie szafy - jak spodnie w paski, których swojego czasu miałam aż trzy pary. Tylko jedne z nich doczekały się założenia, w zatrważającej liczbie jednego razu. Futerko, które prezentuję Wam drugi raz z rzędu stało się moim ulubionym okryciem wierzchnim ! Praktycznie codziennie je zakładam. Jest to zdecydowanie moje futerko numer jeden. Ponadto (jako pierwsza rzecz w mojej kolekcji ubrań) otrzymało ono drugie życie. Jakiś rok temu dodałam stylizację z czarnym futrzakiem, który zdobił wielki kaptur (pomieścił by on małego psa czy kota). Pozbyłam się go.Porwałam się na DIY (jak na mnie to i tak duży krawiecki wyczyn). Brutalnie odcięłam ten wielgaśny kaptur. Możecie pomyśleć, że pozbawiłam go pewnego rodzaju indywidualności i oryginalności. Jednak takie obdarte z tego innowacyjnego dodatku futro bardziej przypada mi do gustu. Kolejnym wielkim wydarzeniem w mojej modowej karierze jest zakup czarnego swetra typu golf. Przekonałam się do tego niegdyś znienawidzonego przeze mnie ubrania. Uważam, że idealnie pasuje on do tego zestawu. Golf jest naprawdę świetnym rozwiązaniem dla osób, które nie przepadają za dokładnym obwiązywaniem szyi rozmaitymi szalikami. Świetnie chroni przed mrozem i wiatrem.

beret - allegro | sweater - ZARA | fur & skirt & rings - Romwe | shoes - VAGABOND




W ostatni weekend wybrałam się do Wrocławia. Spędziłam tu kilka naprawdę świetnych dni ! Nie miałam jednak zbyt wiele czasu aby solidnie pozwiedzać to piękne miasto. Ograniczyłam się do kilku center handlowych (musiałam! w końcu są przeceny) i spacerów po ryneczku. Jak tylko przyjdą wiosenne dni znów odwiedzę Wrocław i przygotuję dla was porządną zdjęciową relację. Spędziłam tu sylwestra i muszę przyznac, że było naprawdę fajnie ! Wraz z przyjaciółką tańczyłyśmy do Zbysia Wodeckiego, a podczas gdy on śpiewał bliżej mi nieznaną piosenkę to ja (dość głośno) nuciłam pszczółkę Maję. Mam dla Was kilka zdjęć z wieczornego spaceru. Czy wy również tak mocno jak ja kochacie to miasto?


85 comments

  1. sliczne zdjecia :*

    ReplyDelete
  2. ale paryżanka, bosko! :)

    ReplyDelete
  3. jest tak jak napisałaś, oglądając zdjęcia przenosimy się do Paryża :) Uwielbiam francuski styl, ach te berety :) stylizacja genialna :)

    ReplyDelete
  4. Cudnie wyglądasz
    http://indiesan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Fajny zestaw, a co do tej lalki to naprawde wygladasz tak samo:) świetnie Ci w czerwieniach:)

    ReplyDelete
  6. This is a really gorgeous look, love the hat.
    http://www.handbagmadness.com

    ReplyDelete
  7. Zdecydowanie porcelanowa francuska laleczka ;) Ja golfów nie noszę, bo ani w nich dobrze nie wyglądam, ani nie czuję się w nich wygodnie. A spódniczka świetna :D

    ReplyDelete
  8. też muszę zakupić sobie golf :) świetnie wyglądasz!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. piękna stylizacja! cudny makijaż :)

    ReplyDelete
  10. świetne połącznie, bardzo fajnie wyglądasz ;) ja też często kupuję rzeczy w których potem nie chodzę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam tak, że kupuję jakaś rzecz w pośpiechu i przestaje mi się ona podobac :/

      Delete
  11. Pięknie Ci w czerwonym kolorze! :) Niestety jeszcze nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale wyglada na bardzo ładne miasto ;)

    ReplyDelete
  12. Love your makeup !

    www.thestilettoholic.com

    Love from Paris

    ReplyDelete
  13. Najbardziej w tej stylizacji podoba mi się Twój beret, jest prześliczny! ;) Już rok temu planowałyśmy z przyjaciółką odwiedzić Wrocław, jednak nic z tego nie wyszło, może kiedyś nam się uda, z tego co obserwowałam na zdjęciach, jest to piękne miasto :)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Twoja stylizacja ma w sobie coś z francuskiego stylu :) Także byłam ostatnio we Wrocławiu przy okazji Sylwestra :) Miasto wygląda pięknie nocą !

    ReplyDelete
  15. Cześć, zapraszam na moją stronę modową improwizuje.pl gdzie można dodać swoje stylizacje.

    Pozdrawiam Daniel

    ReplyDelete
  16. genialna stylizacja, klimatyczne zdjęcia;)

    ReplyDelete
  17. wyglądasz przeslicznie! jak urodzona Paryżanka :)

    ReplyDelete
  18. Kochana genialna jest ta stylizacja <3

    ReplyDelete
  19. świetna stylizacja :)
    klimat zdjęć bardzo mi pasuje o.O

    ReplyDelete
  20. Zgadzam się Wrocław jest przepiękny!
    Outfit śliczny :)

    bekiandbeki.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. uwielbiam Cię w czerwieni! ;) zazdroszczę wypadu do Wrocławia ;)

    ReplyDelete
  22. Red and black is the perfect combination ♥

    Visit my blog http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  23. piękna jesteś ! urocza spódniczka !

    ReplyDelete
  24. Piękny look i faktycznie przypomina mi również trochę taką porcelanową francuską laleczkę :)
    Klimat dopełnia również makijaż, czerwona szminka, która świetnie tutaj pasuję :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  25. Ślicznie wyglądasz, gdy masz czerwone dodatki!
    Mam pytanie, czy możesz polecić jakieś second handy w Koszalinie(?), bo akurat do piątku jestem w tych okolicach, a zależy mi na Twojej odpowiedzi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie nie chodzę po second handach :P Nie mam do tego cierpliwości. Z tego co wiem jeden z lepszych jest na kaszubskiej oraz tej samej 'sieciówki' jest tez sh na młyńskiej. Jeszcze w sh na zwycięstwa tam koło rossmana ( ta częśc zwycięstwa niedaleko LO Broniewskiego) podobno sa fajne swetry i jeansy. Na całej zwycięstwa od ratusza w stronę rokosowa jest kilka sh ( tam na przeciw przystanku zwycięstwa/słowackiego) są też jakieś sklepiki zen starymi kolekcjami zary itp :)

      Delete
    2. Wielkie dzięki za odpowiedź! :)

      Delete
  26. Od dawna poszukuję takiego futerka z ogromnym kapturem, bo w żadnym ze stacjonarnych sklepów nie mogę znaleźć, tylko takie bez kaptura (już mam), a Ty tu mówisz, że właśnie kaptura go pozbawiłaś. Ech! Cóż...kobieta zmienną jest, ale dla mnie to i tak ogromna strata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaptur jest w szafie, jak przyjdzie mi na niego znów ochota to jakos go przyszyję hah :P Ale wolę futro bez niego, jest bardziej funkcjonalne i z kilogram lżejsze. Nie przepadam za chodzeniem w kapturze wiec nie był on użytkowany i tylko za mocno grzał w plecki :/

      Delete
    2. Dodatkowy ciężar to trafna uwaga, która nie przyszła mi do głowy... Ale i tak jestem chora na wielki kaptur i nie spocznę, póki nie znajdzie się w mojej szafie : )

      Delete
  27. Właśnie ostatnio zaczęłam szukać jakiejś spódnicy lub sukienki w kratkę. Ja znienawidziłam golfy jeszcze we wczesnym dzieciństwie, może kiedyś znów go założę i się przekonam. ;)
    Jak zawsze ślicznie. ♥

    http://soylena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. you look perfectly gorgeous dear...that Suede Shoes looks great with your skirt :) XOXO

    ReplyDelete
  29. Cudowne zdjęcia, klimatyczne!

    ReplyDelete
  30. Gosh you're so pretty! I wish I looked like you :( haha!

    ReplyDelete
  31. Jesteś śliczna ;) ! Masz chłopaka ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :( juz nie?

      Delete
    2. ale miałeś przecież, czemu już nie jesteście razem?

      Delete
  32. amazing outfit dear....you must try Indian Traditional Dresses sometimes...you will look great :)

    ReplyDelete
  33. Wyglądasz oszałamiająco! Jesteś bardzo ładna i zawsze jak przeglądam Twoje zdjęcia to czuję niedosyt! Mogłabym Twoje zdjęcia przeglądać godzinami. :) Przepiękna spódniczka, jak dla mnie idealne zestawienie kolorystyczne, które świetnie podkreśla Twoją urodę ;) W futerku się zakochałam, widziałam ostatnio podobne, już bez kaptura w SH i chyba się skuszę :PP . Uwielbiam Wrocław, szczególnie Ostrów Tumski i rynek! Może jak będziesz następnym razem wybierzemy się na jakaś dobrą kawę albo do Muffiniarnii :D .

    ReplyDelete
  34. Wyglądasz świetnie, faktycznie trochę we francuskich klimatach. A beret z antenką uwielbiam ♥

    ReplyDelete
  35. wyglądasz przepięknie! +świetny blog

    soniasstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Coś wyczuwam, że jednak będziesz studiować we Wrocławiu ;) W ogóle polecasz Poznań jako miasto dla studentów?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zobaczymy :) Co do Poznania, myslę, że to sprawa indywidalna.

      Delete
  37. love your style dear....why don't you try Khadi Products.....you are gonna look perfect in them :)

    ReplyDelete
  38. o, moja uczelnia ;) jak można nie kochać Wrocławia? P.S.: "Pójdę tam gdzie się dostanę" - to Ty jeszcze nie studiujesz? przerwa po maturze? pozdro :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. po prostu zrezygnowałam z tego na czym byłam, Postanowilam, ze napiszę jeszcze mature z 2 przedmiotów rozszerzonych i zloże aplikacje na inne kierunki. Oczywiście obudziałm się z 'ręką w nocniku' w zeszlym roku, bo jestem najbardziej nieogarnietym człowiekiem świata i teraz płace za swoje błedy

      Delete
    2. to zupełnie tak jak ja (mi też odpowiedziałaś:) ), też mam rok w plecy i 'poprawiałam maturę'. nic się nie martw, później to nie ma żadnego znaczenia. Wro zaprasza ;D

      Delete
  39. you should try casual shirts with this skirt ;) that will look amazing ;)

    ReplyDelete
  40. Beautiful and inspirational outfits! Im a new follower to your blog, love it

    http://jeansandroses.blogspot.com/!

    ReplyDelete
  41. przepieknie !!! :)

    http://letsgetfittonight.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. piękne zdjęcia, świetnie wyglądasz

    ReplyDelete
  43. Swietnie wyglądasz! Co powiesz na wspólne obserwowanie? patyskaa.blogspot.be

    ReplyDelete
  44. SUPER LOVE THE OUTFIT :)
    love reading your blog, It's very refreshing and genuine and I really appreciate that :)
    anyway, would you like to follow each other?

    SOMETHING REAL SERIOUS

    ReplyDelete
  45. Co myślisz o ombre na włosach, jest nadal modne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=682726801747751&set=a.229764267044009.58084.216657275021375&type=1&theater tylko takie jest ok :P

      Delete
  46. hej świetny blog ! my dopiero zaczynamy ale mamy nadzieję, że wpadniesz i zostawisz komentarz po sobie http://fashionablegirlsevaaluniaa.blogspot.com/ z góry dziękuję /Luniaa

    ReplyDelete
  47. ślicznie wyglądasz, zestaw pasuje Ci idealnie ;)

    ReplyDelete
  48. hi probably you would never read this but i have a question to you: can you show us please which products do you use for your hairs? i love your hairs :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i use biosilk for my hair and shampoo for dyed hair

      Delete
  49. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  50. http://www.youtube.com/watch?v=VUwHWQMI1ps

    ReplyDelete
  51. Czesc,blogowac zaczelam od niedawno, ale przegladam blogi odkad pamietam i estem zdziwiona, ze nigdy wczesniej nie trafilam na Twoja strone!
    Jestes niesamowicie urocza, do tego mozna poogladac u Ciebie przepiekne zdjecia i piekne outfity.

    Pozdrawiam

    www.ohhmatty.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Mam pytanko, orientujesz się może w jakim sklepie internetowym można kupić taką spódniczkę bądź bardzo podobną, gdyż na romwe.com już jej nie ma, a strasznie mi się podoba! :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam pojecia, nie widzialam takich w sklepach. Moze allegro ?

      Delete
    2. Niestety nie było ładnych na allegro i prawie żadnego wyboru. :c

      Delete
  53. Amei, amei o seu look!! Maravilhoso.

    ReplyDelete



Copyright by Iga Wysocka. All right reserved.