Thursday, 12 June 2014

Dungarees



To pierwsze ogrodniczki w mojej szafie ! Kupiłam je pod koniec kwietnia w sklepie New Yorker. Nie mam cierpliwości do lumpeksów, poszłam na łatwiznę i wybrałam się po nie do centrum handlowego. Przedstawiłam je w dość klasycznym, trochę festiwalowym, dziewczęcym zestawie. 



Wczoraj zrobiłam swoje pierwsze (udane) DIY ze starych jeansowych, workowatych spodni. Znalazłam je w zakamarkach szafy mojej mamy. Wyszły mi z nich super szorty z wysokim stanem ! To niby nic specjalnego ale dla mnie, osoby który ma dwie lewe ręce do wszelkich przeróbek to ogromne osiągnięcie. Niedługo pochwalę się nimi na instagramie.



photos - Ola Adamowicz

top- New Yorker | vest - New Yorker | dungarees - New Yorker | shoes - converse | rings - ROMWE | necklaces - New Yorker

57 comments

  1. cudny klimat !! = ]

    pozdrawiam live-style20

    ReplyDelete
  2. przepiękne zdjęcia :) ogrodniczki również ok. Ostatnio widziałam świetne właśnie w sh, ale nie wziełam bo były na mnie o rozmiar za duże ;/
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. nice look! love it
    http://sweetmona.com/blog/2014/06/11/the-magic-of-the-nature/

    ReplyDelete
  4. wyglądają super. też nie mam w swojej szafie ogrodniczek, a chętnie bym jakieś przygarnęła :)

    ReplyDelete
  5. każde ogrodniczki są świetne! :))


    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jej, niesamowite zdjęcia! Wyglądasz przepięknie :)
    Robiłaś coś szczególnego z włosami? ;)

    ReplyDelete
  7. Cudownie w tym wianku! Piękne zdjęcia i cały zestaw :)
    F.

    ReplyDelete
  8. amazing photos! you're so beautiful and the outfit is so cool :)

    Greetings from Germany <3
    Jasmin from nimsajx.blogspot.de

    ReplyDelete
  9. wymiękłam :)
    cudowna stylizacja i genialne zdjęcia ! <3

    ReplyDelete
  10. so pretty look :) love the colours!

    ReplyDelete
  11. You are so beautiful!!
    Super post!♥

    http://sapirgoldman.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
  12. Faktycznie bardzo festiwalowy look :) Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  13. rewelacyjny klimat, idealnie do Ciebie pasuje!

    ReplyDelete
  14. AAA! Jakie świetne ogrodniczki! Jestem w podobnej sytuacji do Twojej - brakuje mi iskry nadziei że znajdę idealne ogrodniczki w sh i chyba wybiorę się na poszukiwania do sieciówek. Wiem na pewno że całkiem ładne są C&A ale o NewYorker'owych nie słyszałam!
    A po za tym świetne zdjęcia! Fotograf na prawdę się postarał i uchwycił bajeczne kadry! Bardzo Ci takie zdjęcia pasują :)))
    pozdrawiam x
    ☯http://verti-oh.blogspot.com/ ☯

    ReplyDelete
  15. Jaką farbę do włosów używasz? Swoje naturalne masz ciemne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem juz nawet jakie mam naturalne bo farbuje włosy od 16 roku zycia (kiedy wpadłam na 'genialny' pomysł aby zorbić sobie blond) ostatnio to co miałam na głowie przyciemniłam szamponem koloryzujacym

      Delete
  16. Już nie wiem jak Cię przekonać, żebyś dodawała częściej posty ( są naprawdę świetne!!) albo chociaż zdj na instagramie, bo jesteś bardzo ładna i lubię patrzeć na Ciebie czy Twoje posty... częściej, chociaż raz w tygodniu ! Prosimy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aktualnie smutam ciągle i nie mam za fajnego humoru. Dla mnie taki 'humor' jest destruktywny i nie potrafi nic zrobic sensownego kiedy mi się łezki cisną na buzie :P

      Delete
  17. Zrób jakiś post z bikini, chcę wiedzieć jak leży ten nowy na kimś, bo mam chętkę sobie taki kupić <33 Buziaki ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. użyj wyobraźni haha :P albo przymierz podobny w jakims h and m

      Delete
  18. Aww really pretty pics! ♥

    ReplyDelete
  19. cudowny outfit i świetne zdjęcia! <3

    ReplyDelete
  20. w jakiej cenie ogrodniczki z NY? poluję na takie, ale trochę mnie odstrasza wywalenie 129 zyla (jak w większości sklepów) na szorty z kawałkie. dżinsu z przodu :(

    pozdrawiam, piękne zdjęcia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. chyba tez coś kolo 120, nie pamiętam ... Jeżeli szukasz jakichś w tanich poszukaj na vinted. Na pewno znajdziesz jakies fajne nawet za mniej niz 50 zl

      Delete
  21. So beautiful. The light purple flower ring is most suitable for you. So nice look.
    http://www.foreverdresses.com/blog/

    ReplyDelete
  22. Beautiful, I love the look!
    http://weneedtolove.blogspot.fr

    ReplyDelete
  23. You are absolutely gorgeous! Diamond beauty !

    ReplyDelete
  24. Bardzo klimatycznie! Piękne zdjęcia, piękna Ty :)
    Pozdrawiam
    http://www.pollartbijou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Always be my inspiration! U're so flawless <333

    ReplyDelete
  26. rozumiem, że za rok nowy post haha ;) ?

    ReplyDelete
  27. Hi Iga!!!! I like very much this casual outfit. Your salopette is really beautiful!!! Kisses from Italy
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    ReplyDelete
  28. bardzo fajny klimat zdjęć, i fajna stylizacja.

    ReplyDelete
  29. czemu przez tak długi czas nie dajesz znaku życia ? ;( tęsknimy za nowymi postami czy zdj na instagramie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pracuje i zarabiam pieniazki na to aby ulepszyc stonkę i zacząć wszytsko w lepszym wyadniu :D

      Delete
  30. stylizujesz jakoś włosy? :)

    ReplyDelete
  31. cudnie, sielsko i anielsko, ale wiadomo... ładnemu we wszystkim ładnie ;) i ten chabrowy wianek - MEGA!

    xoxo,
    Anna

    annsthing.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. ZGŁOŚ SWOJĄ LETNIĄ STYLIZACJĘ DO KONKURSU !!!
    PS. Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie MONDONNE z perfumowanymi nagrodami !!!
    Do zakończenia konkursu pozostało jeszcze 4 dni !!!
    Szczegóły na http://mondonne.pl/konkurs-pt-zapach-kobiety/

    Pozdrawiam!
    MONDONNE
    http://mondonne.pl/

    ReplyDelete
  33. i jak matury?;)na jakie studia się wybierasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. myslam że srednio na jeża. Dostalam się jednak tam gdzie chciałam !

      Delete
  34. zdradzisz na jakie studia się dostałaś i gdzie ??

    ReplyDelete
  35. Jeju, jak pięknie! Gratuluję fotografowi :)

    ReplyDelete
  36. Pozazdrościć urody i fotografa! Zdjęcia wyszły Ci prześliczne :)
    Czekam na zdjęcie na instagramie.

    ►HELCZI-BLOG.BLOGSPOT.COM◄

    ReplyDelete
  37. Piekny zdiecie, Iga!
    As most of the time. Very impressive! I am still looking forward to our shooting somewhen :)
    Until then, I wish you all the best and I try to catch up checking out your previous posts, which I couldn't check due to quite busy weeks over the last time. But finally, I will stay in Poland for one year longer now! :)

    Pozdrawiam
    Matthias :P

    ReplyDelete



Copyright by Iga Wysocka. All right reserved.